anna70

Direktlänk till inlägg 27 maj 2015

3 Tim o 20 min kvar!!

Av Anna Edlund - 27 maj 2015 03:45

Här sitter jag på mitt sista natt pass innan ledighet??.. Ska bli skönt med lite vanlig vardag!! Och på fredag blir det firma fest kan ju bli väldigt spännande??..kan ju i alla fall hoppas att maten är god!! Idag var jag på vet stationen med lille Holly hon har skurit sig i tassen så hon fick lite smärt stillande och inköp av en sko så nu hoppas vi att det ger sig så vi kan komma igång med träningen!! Ha det gött där ute!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Edlund - 26 maj 2015 01:30

Är bara förnamnet!! Känns som att jag står på ruinens brant o frågan är om jag bakar tebax accepterar jag nu läget och kan inte klaga!! Kliver jag över kanten vem tar imot mig och plockar ihop delarna? Går detta att rädda?? Vem av oss ska ofra sig...

Av Anna Edlund - 25 maj 2015 03:41

Tankar som snurrar! Tiden på natten har jag spenderat i att kolla på vampire diarires det bara går inte att sluta kolla är som ett jäkla gift??.. Dagen har varit ett helvete haft huvudvärk från hell??.. Men fått lite gjort i alla fall!! Nu är det bar...

Av Anna Edlund - 23 maj 2015 22:04

Kommer bilder på barn och barnbarn:)!! Alicia ,celinia,josse,jill  !! Under bara ungar:)                   ...

Av Anna Edlund - 20 maj 2015 01:11

Då av verkas natt 2/3. Och det går i lugnets tecken?. Dagen har inte bjudits på så mycket. Man har haft huvudvärk från hell?. Stallet går samma lunk .. Det är bara tjocka primadonnan som tjockar på sig för var dag som går!! Funderar på livet!! Vet in...

Av Anna Edlund - 19 maj 2015 02:54

Man väntar o väntar man kollar efter tecken, ena dagen så tycker man att juvren växt andra dagen så känns det som kurra har blivit längre men så tredje dagen så är allt som vanligt!! Men det kommer väll när det känner sig redo??!! Började lyssna på ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards