anna70

Alla inlägg under april 2015

Av Anna Edlund - 27 april 2015 02:30

Är åter inne på jobbnatt 3/3..

o här sitter jag nu igen, men va gör man inte för att hålla sig vaken😀..

Nu känner jag verkligen att jag vill ha semester det skulle vara såå gött!!

1 maj närmar sig med storm steg för då ska här vänster varva😊😊..

Imorgon blir det fixa frisyren och handla lite skor o kläder ..

Nu Är jag lite rid sugen känner verkligen att jag skulle vilja ta en runda.. Men det får ju dock vänta ett tag till😉😉..

har planerat in lydnadstävlingar i maj oxå ska bli riktigt spännande😊😊..// hepp hepp A

Av Anna Edlund - 25 april 2015 04:34

   

och har gått på pass 1 av 3!!😀😀

Inte bara att man vakar över människa så har ja oxå koll på dessie liten😀😀.. Fåglarna har börjat att kvittra  utanför fönstret , nu är det bara 2,5 timme kvar innan man får nanna kudden💤💤💤.. Fredagen går över till lördag .. Nu är det bara 1 vecka kvar innan man ska vänster varva med Holly 😀😀.. I morgon Lördg har jag funderingar på att åka över till Motala där dom har lydnadstävling!!


Av Anna Edlund - 21 april 2015 03:50

Det spirar ute, så juvligt när allt blir grönt o skönt!! När solen värmer o man bara känner att man vill kasta av sig kläderna !

Men med det sköna gröna följer oxå det tråkiga Alergi med som ett brev på posten! Alla dessa små kryp följer oxå med.. Så allt är ju inte bara bra! Men det är ju fruktat skönt att det är ljusare på kvällen och även på morgonen! Men det gör ju åxo så man inte kan sova:(.. Men får jag välja så är just denna tid på året så otroligt vackert så jag kan ta det som är så negativt😄😄..

Nu är dessie inne på dygn 264  hon är otroligt stor,kameran är uppsat så nu kan vi övervaka henne dygnet runt😃..

Om några dagar ska Thore bli farfar stort o väldigt kul...Jill har fyllt 17 min lilla billis har blivit stora damen😊😊..// Anna

Av Anna Edlund - 3 april 2015 01:05

jag blir förundrad över alla människor som  är all vetare. Dom här som alltid ska vara besserwiser.. Kan allt vet allt!! Och dom måste synas o höras!! Jag säger så här jag spyr😖😖..

jag är med i olika forum bla hästforum och hundens baksida på FB o det är samma jävla människor på dessa platser😡..

Man ska inte lägga energi på dessa patetiska människor.. Jag vet det men det är frustrerande..

Jag vill önska alla en riktigt Glad Påsk🐣🐣🐣🐣

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards