anna70

Alla inlägg under februari 2015

Av Anna Edlund - 26 februari 2015 05:00

Denna helg är det Göteborgs horse showe🐴🐴🐴🐴..

Jo då det var planerat att vi skulle åka jag o syrran !!

Men med levande fölräkning dyra veterinär räkningar så fick vi tänka om👿👿👿!!

Men va är en bal på slottet jämför med att få sitta hemma i soffan o kolla på spåret??!!

Nej då jag är inte ett dugg avund!😖😖😖😖

men till er alla som nu ska ner till spektaklet ha det så in i h:vete roligt o gör inget som jag inte skulle göra!!!😏😏😏😏//Anna 

Av Anna Edlund - 25 februari 2015 02:19

Men mitt beslut är rätt!!

Fast jag vet att innerst inne vill jag inte, men har sett detta tidigare..

Jag älskar dig så din dumma lilla hund!!

Det värker i hela mitt hjärta, men jag gör detta för din skull😞😞😞..

Jag vet att du inte gillar att komma som nr 2..

Du vill vara nr1 precis som alla dom andra..

Men jag gör detta endast om jag verkligen hittar det perfektā hemmet till dig jag lovar och svär!!

Älskar dig så min Vänn!💘

Av Anna Edlund - 24 februari 2015 03:35

När man nu sitter som jag om nätterna o inte har annat för sig kommer alla dessa tankar o funderingar!!

man funderar på livet!!

man funderar på barnen!

man funderar på djuren! 

Man funderar på världen!!

ja man funderar på det mesta!!

När jag jobba på NTM då hade man sin kära arbetskamrat Anna att dela o fundera med...😔

Nu får jag sitta här och hitta lösningar själv..

Ibland kan jag sakna det gamla jobbet.. Men sen behöver jag bara tänka tidning så vill jag inte tebax😀..

Nä nog grumlat för denna natt!! 

Sov gott ni som kan jag tar kudden imorgon bitti när andra kliver upp😊😊//Anna 

Av Anna Edlund - 24 februari 2015 03:24

 


Av Anna Edlund - 23 februari 2015 02:52

 

Kan inte påstå att jag är det!!

Men världens härligaste unge får vem som helst på gott humör😊😊 och hon heter Alicia!!

Mormors hjärte gull!!

Fick gå in o jobba en natt tidigare😔.. Men som tur är har man världens bästa kund som verkligen uppskattar 

en, så då blir man ju på bra humör☺️..

Känns som man kommit till en ände där jag inte vet vilket ben jag ska stå på!!

Ställer mig frågan va vill du Anna??

Jag vet inte!! Blir svaret.😳

Ta vara på varandra där ute innan det är försent!!//Ā



Av Anna Edlund - 20 februari 2015 01:22

Har tänkt på att folk är duktiga på att ha åsikter o komentarer om  allt som har med utländskt påbrå ! 

O har man mot förmodan tagit fram fakta om visa saker så kommer det från extremistiskt fakta som bla till exempel : friatider!

Hur kan man luta sig mot något sådan fakta när man vet att dessa som har tagit fram det står för så mycket rasism!!

Det blir ju aldrig något rättvist i det hela!!!😣😣😣😣😣

Å hur ska man kunna stå för den faktan man har tagit fram, när den som lagt ut faktan bara ser till den svenska flaggan??

Å när man då lägger ut detta på sin FB sida och folk påpekar o tycker till ja då tål man inte kritiken som kommer.. Gömmer sig bakom att man ska hunsa politikerna för det är deras fel..

Hur tänker man då??

bara en reflektion så här på natt kröken😝😝😝😝!!!//a

Av Anna Edlund - 19 februari 2015 03:31

Ja den är helt bort blåst!

Hur hittar man den igen?

Jag har helt tappat den fattar inget!!

Just nu känns allt bara tungt o jobbigt, 

jag som alltid har haft jävlar i nama i mig?

Frågan är ju hur gör man för att få tebax den?

Någon som har ett råd?

Innan det börjar växa mossa på både hundar,häst och hem!!

tar tacksamt imot råd..😝😝😝😝

Av Anna Edlund - 18 februari 2015 03:26

       


 

Man har fortfarande svårt att fatta att man är mormor!! 

Men det är jag till väldens finaste Alicia:)💖💖

Det är världens gladaste unge, man blir såå glad att ha henne hemma..

Den lille snörpan son igår natt sov över hos sin mormor o moster..

Å då är ju ett måste att få rida häst.. Detta är morgondagens nya ryttare😀😀😀..

mycke tårar blev det när man fick kliva av hästen..

Man blir varm i själen av den lilla snäckan😊😊//Anna 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards