anna70

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Anna Edlund - 14 februari 2015 01:45

Om man blickar tebax på sin barndom,har det alltid funnits alkohol inblandat!!

Man har tittat ganska djupt glasen..

Detta följer mig i mitt egna liv..

En del tycker man är torr o tråkig..

Då jag själv dricker väldigt sällan..

Då går vi vidare i livet, jag träffar barnens fader som även han hade en för kärlek till alkoholen.

Det var alkohol halter varje helg till en början brydde man sig inte men när barnen kom anser man ju att det måste finnas viktigare saker än att titta djupt i glaset!😒 Men så var inte fallet! Det var väll där det börja att ta form mina barn skulle inte få se sin mamma onykter.. Dom skulle heller aldrig behöva känna sig otrygga... Dom skulle inte behöva gå igenom va jag gick igenom som barn!!😁

Det blir skilsmässa barnen blir kvar hos sin far som tittar ännu djupare i glaset!!

Efter mycket om o men kommer barnen till mig men dom har fått se den stora baksidan av alkoholen😩😩😩det jag lova mig själv att dom aldrig skulle behöva!!

jag finner en ny man en man som är levnads glad rolig men även han tittar djupt i glaset...

Här kan man ju börja tycka att man ska dra öronen åt sig men är man kär o galen ja då tror man att allt går att övervinna!!😣😣😣😣

Blind och naiv skulle jag tycka...

Min undran är hur kan man helg efter helg efter helg ta fram flaskan!! Och känna att det är helt okej..

Personligen tycker jag att man ljuger för sig själv när man har som svar att det får mig att koppla av..

Det är väldigt respektlöst mot sin partner. Man är en egoist som bara tänker på sig själv..😞😞

Nu tänker ni varför pratar du inte med vederbörande? Har gjort det tusen gånger o mer men inget hjälper..Kanske att han vaknar den dagen jag packar väskan o stänger dörren!! Men ska det behöva gå så långt innan man vaknar..

ja inte vet jag vet att jag bara hatar allt detta med alkoholen om man inte kan behärska den på rätt sett!!😔😔😔😔//Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards