anna70

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Anna Edlund - 3 februari 2015 21:34

allt börjar hon runda på sig donnan?! Vart inga vinterbilder under ritten men lite bilder på magen ialla fall!!
Inte fick jag någon inspiration av att rida till hemmet?! Men jag tog tag i svin stian övervåningens toa! Som bara dottern använder???..fattar inte att man inte ser hur jävligt det är?.. Hepp ha det i vinter kylan!!

Av Anna Edlund - 3 februari 2015 14:08

Idag är jag ledig:) är ju lite konstigt för att vara jag!! Men så är det o jag har ett par nätter till innan man börjar jobba igen:)..Hade tänkt ta med tjejerna och åka pulka men snön den bara fortsätter att dingla ner:(!

Skulle behöva ta tag i hemmet men insparationen är totalt bort blåst:(..

Funderar starkt på att sadla hästen och ta en runda..Det är ju såå vakert ute och hon skulle behöva röra på sig lite.Kanske man kan ta ett par bilder oxå.Men man vet ju aldrig kanske hamnar i en snödriva och får gå hem..Jag återkommer till kvällen!//Anna  

Lite valp bilder  är så sugen på valpar igen;)..

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards