anna70

Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Anna Edlund - 9 mars 2015 04:38

Ge mig 24 till!!

helgen har varit helt okej.. I fredags åkte jag o Thore till Anders i palsgård, ett kärt återseende..Och han uppskattar verkligen att man kommer.. Tog med en smörgås tårta lite dricka och ett glatt humör!!😊 vi prata om precis allt med en skvätt  allvar och en skvätt med glimten i ögat många skratt o lite tårar..!! Det jobbigaste var att lämna honom ville bara krama honom o säga att vi stannar😢.. Men hundar o hästar vänta på oss hemma..Älskade vän va jag lider med dig!!

Har tränat hund vart ute o kollat på reglerna för lydnaden snart är vi ju där😀😀😀!! Lille Clara har åkt till en ny familj på prov,funkar det så kommer hon flytta..Med stor sorg i hjärtat men jag vet att jag gör rätt det är ju för hennes skull!!!

nu är jag på jobbet natt två/tre... Snart ledig hepp!!// simma lugnt ta vara på varandra för när man minst annar kan livet vändas upp och ner!!!!//Anna ❤️❤️❤️

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards